Na Mojehobby prob?hla v posledních hodinách smrš? na téma Legislativní úprava provozu velkých model? letadel. N?které dotazy tam nebyly zodpov?zeny, naopak byla mali?ko poodhalena rouška tajemství, zakrývající dosud ?innost "legislativc?". Téma považuji za tak d?ležité, že navrhuji pokra?ovat v t?íbení názor? zde.
Pro za?átek n?co otázek:
1. Kdo zpracoval/zpracovává návrh úpravy zákona? P?edpokládám, že ing. Petr Hakl z Ministerstva obrany ?R, který akci vyprovokoval (za což mu pat?í m?j dík) a podle jím zve?ejn?ných informací na záležitosti spolupracuje s Václavem Janko. Pokud se na práci podílíte také, není d?vod, abyste z?stávali v anonymit?.
2. Pro? není vhodné v bodu 1) uvedenými zpracovaný návrh zve?ejnit?
3. Máte n?kdo informace o tom, zda se m?že do p?ipomínkového ?ízení zapojit oby?ejný da?ový poplatník?
4. Jedna z mála konkrétních informací, která ke mn? díky zmín?né diskusi dolétla, je o definování prostoru pro "volné" (?) létání. Když pominu nazna?enou vzdálenost 500 m od pilota k p?ípadnému divákovi: Nep?ipomíná vám omezení výšky letu na 100 m legendární legislativní nedod?lek "množství menší než malé"?
|