Příznivá předpověď, aspoň pokud jde o teplotu ovzduší, má zřejmě lví podíl na tom, že se u vjezdu do našeho modelářského areálu mezi devátou a desátou hodinou chvílemi tvořila i fronta automobilů! Kapacita parkoviště byla tentokrát využita zhruba na 95 procent.
Prodejci si tedy tentokrát snad na nedostatek návštěvníků opravdu nemohli stěžovat. Návštěvníci zase měli z čeho vybírat. K vidění byla spousta nabízených zalétaných (olétaných?) modelů, ještě o něco širší byla nabídka nových modelů v krabicích. Domnívám se, že druhá část názvu našeho miniveletrhu byla naplněna vrchovatě.
Poněkud jinak tomu bylo s létáním: Hodně čerstvý vítr, vanoucí prakticky přesně kolmo k naší dráze, k poletování rozhodně nevybízel. Přesto byly ve vzduchu k vidění zajímavé záležitosti:
Alfa model neboli Antonín, Jiří a Vladimír Alferyové představili novinku pro letošní sezónu: F-16C, pochopitelně na elektrodmychadlo, i v nelétavém ovzduší létala nádherně. Pozdravení do kokpitu, tedy poklona pilotovi!
K nejpilnějším pilotů tradičně patřil Lukáš Nesnídal, který s Velox Revolution II z produkce Orion Model létal, jako by se lísteček nepohnul.
Po nějaké době se k nám dostal rodinný tým Plichtů - a jeho hlavní pilot Marek předváděl, že umí nejen v hale.
Samokřídla Jinn firmy Potensky spolehlivě poletovala i přes nepřízeň počasí.
Snímky: Otakar Šaffek
Spoustu pěkných obrázků tradičně najdete na webu Tomáše Marka.